World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 2541 ggr
Frida
0

Farma Embersilk Cloth

Har ni några bra ställen att rekommendera för att farma Embersilk Cloth? Behöver ett antal hundra stackar och jag farmar hellre än att bara springa in på AH. Har dock hittills inte hittat ett sådär superbra ställe.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Jenahbella
0

använd posion of treasure finding när du farmar :) ger en del extra. 
i tol barad droppar de bra :D

Frida
0

Se där ja, där va ännu en sak jag helt missat. Potion of treasure finding, undrar just hur mycket de kostar på AH *kilar iväg och kollar*

Värdinna på Fantasy

Frida
0

Vilka ockerpriser, 60g per flaska! Förvånad

Värdinna på Fantasy

Jenahbella
0

oj de va ju billigt på våran server kostar de över 100g :P 
och me tanke på alla herbs som dom innehåller så är de inte så dyrt väl? :P

Frida
0

Förmodligen inte, det är väl bara jag som är snål och bortskämd. Alla potions och sådant ser guildets alchemist till att vi har.Tungan ute

Värdinna på Fantasy

Jenahbella
0

haha :) kan du inte fråga om han/hon kan göra några då? :)

Emmieline
0

hehe jag kan göra såna =D

KlyX
0

Själv farmar jag embersilk i twilight highlands, södra delen där dvärgarna flockas runt sina trasiga siege engines.

Tagga varje dvärg med dmg, sen ta ner siege engine och allt runtomkring dör. Dom droppar 1-4 cloth st oftast. Går riktigt fort

KlyX
0

Sen gör det ju rätt stor skillnad om du är skillad tailor.

I WOTLK fanns en passiv bonus (scavenging nånting) som gjorde att man hittade mer frostweave cloth, det finns en liknande i cata…men den syns inte i skillboken

Ladydragon
0

9# just det ja det stämmer när jag spelar med prästen som har Tailoring så får han mycket mer cloth än mina andra gubbar Skrattande