Er main
Heej allihopa!
Tänkte bara sätta upp en liten kul sak.
Jag tycker att det är intressant att höra om alla.
Skriv gärna detta om er main:
* Namn
* Ras
* Class
* Realm
*Anledning till att ni har valt det in har gjort.
Jag har ingen main just nu…försöker hitta mitt kall :P
Men har en Tauren som jag spelat på länge.
Taurlicious
Tauren
Druid
Shattred hand
Jag valde tauren pga av dens valmöjligheter :P Kul att heala med också.
Servern däremot är jag väldigt missnöjd med. Många p12
Namn: Megadoomer
Ras: Tauren, male
Class: Hunter
Realm: Tarren Mill
Precis börjat spela för min pojkvän som jag brukade kolla på, slutade spela :P sen fick jag abstinens och nu questar jag bara :)
Valde tauren male för jag har alltid tyckt de var mest tilltalande på något vis! <3 Känns mest mig. Även hunter känns jävligt bra att spela faktiskt :)
Megadoomer kommer från Invader Zim ^____^ google it!
Namn: Skarprättare
Ras: Blood elf , female
Class: Death Knight
Realm: Skullcrusher
Har numera blivit tank på henne samt att jag är dps, dock inte dps:at sen ett tag inann cata, dog alltid då när jag la ut death and decay så har inte gått tillbaka till att dps:a på henne riktigt. Hon vart min main sen wrath of the lich king, hade en paladin som main förut.
Har föresten en hel svensk guild för mognare folk på samma server med vi är lvl 2 snart level 3, vi kommer börja raida men behöver bra folk, vi är casual.
Hur är skullcrasher som server, alltså folket? Har funderat på att byta till denn servern. Men vill ju inte landa på en server som är liknande shattred hand.
Den är shysst rätt mycket ganking dock men är ju pvp server dock tror jag att det lugnat ner sig något för tillfället.
Det finns en hel del shyssta människor där. :) Eller var det något annat du tänkte på?
mes5t människorna =) tänkte så där typ bara e p12:or :P
Är själv 23 och vill spela med folk runt min ålder eller äldre.
ör völ endel sånna men inte så värst mycket, jag är 27 hehe och sambon e 30 :)
i guilden ingen under 20 direkt är dock jag sambon samt en till, kommer inte ihåg hur gamma han är, han har dock 2 barn så hehe kan ju inte vara för ungt :P
nä d kan d ju inte då :P
Får väl ta och lvla en där då ^^
Om du är sugen på att lvla en med mig så säg till ^^
har min mage som heter buttonsmash hon är lvl 18 annars tänkte jag göra en ny rogue, hehe har helt fullt på den servern dessvärre..
Roguen heter nu Mandräpare 
oki :P tänkte själv göra en mage ^^ ska lägga till dina char :P

* Namn - Sántoriána
* Ras - Nightelf, kvinna
* Class - Hunter
* Realm - dreanor
*Anledning till att ni har valt det in har gjort.
Började som druid men ville ha ett pet, såg att hunter hade det och nu är jag störtförälskad! Har en warrior på hord sidan, försöker att tycka om henne men det går liksom bara inte…. ;) Min hunter är min pride and joy. haha (kan man säga så om någon som "bara" är en karaktär i ett spel?) =)
Klart att man kan :P
Håller sj på att lvla en hunter nu, fast på horde :P
* Namn -Issie
* Ras - Blood Elf, female
* Class -Warlock
* Realm -Darkmoon Fair
* Jag valde som jag gjorde, eftersom Blood Elves ar mer tilldragande an nagon annan ras :p
Namn - Hildegrim
Ras - Tauren, female
Class - Shaman
Realm - Kilrogg
Till att börja med har jag alltid spelat horde, något annat finns inte på tapeten. Tauren har helt klart varit den roligaste rasen även fast goblinerna nu helt klart är ett hett alternativ.
Shaman passar mig eftersom jag nästan alltid spelar healer. Tycker denna klassen känns mer rejäl än präst som jag spelade innan. Sen är det kul med totems, rustning och grejer. :)
Namn: Idlehands
Ras: Human
Klass: Rogue
Realm: Alonsus
Jag började min WoWbana som nelf hunter (i två omgångar) men efter ett tag tröttnade jag och ville testa att spela human. Jag vill minnas att jag var lite intresserad av den "fula" sidan av rogues och testade mest för skoj skull och sedan vart jag fast.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Namn: Zeina
Ras: Night elf, female
Class: Druid
Realm: Defias Brotherhood
Jag har några 85or som jag varierar mellan men denna lägger jag ned mest tid på.
Valde denna för att jag har halvt givit upp att spela retri pala då blizz verkligen har förstör den underbara class..
Så det har blivit till att börja heala igen, faktiskt riktigt kul när jag slipper se den fula kossan (jag gillar inte alls hur dom ser ut efter att ha spelat Belf hela tiden) .
Namn: Imissyou (namnet är ifrån saknaden efter ett av mina X)
Ras: Blood elf
Realm: Stormrage
denna är min första karaktär jag gjorde efter jag och X:et bröt upp och jag började om på en helt ny server hon har vart med i snart 3 år nu 
när jag började att spela så provade jag lite olika klasser tills jag hittade Hunter och sen va jag totalt fast
har lvlat upp 4 st Hunters
totalt men denna är den enda som finns kvar tyvärr
Namn :Achia
Ras: troll female
Klass: druid
Level:85
Realm: sporeggar
Jag avgudar druider, så klart att jag ändrade om min lvl 80 nelf druid till min älskade troll, Achia e dps/healer.
Namn: Kalinna
Ras:bloodelf female
Klass:hunter
Level: 75
Pet:Green stiped tiger Teyla
Kali e min main när jag har gjort akka dailies och sånt som man har lust med.
Kali e min söta lilla dåliga surviver Hunter med Green striped tiger<3
Alvira
Draenei
Paladin
Lightnings blade

Namn: Taci
Ras: Night elf
Klass: Restoration Druid
Realm: Argent dawn
Anledning: Kort sagt så frågade en kille i min guild om jag ville joina hans arena team som healer, jag sa ja och numera är i princip det enda jag gör att heala i arena eller bgs, haha. Pvear inte särskilt mycket med just den charen tho.
the vanity, it becomes insanity
Namn: Brokendreams
Ras: Worgen, female
Klass: Warlock
Realm: Frostmane
Jag valde allt detta av en ren slump. Tyckte att de va snyggt med Belf Warlock, slutade med att jag och min pojkvän migrerade till Frostmane och skapade med våran vän guilden The Wolfpack :)
/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd på avengedsevenfold.ifokus
Namn: Komkoma
Ras: Night Elf, Female
Klass: Hunter, MM-BM
Realm: Doomhammer
Guild: Svenska Tribunalen
Min syster började spela någon månad innan mig och jab små mobbade henne lite för att det va töntigt att spela wow ;D
Sen närjag va sjuk en dag frågade jag om inlogg, så ja skulle ha något att göra. Skapade mig en hunter där, gjorde lite quests och sen va jag fast! Men jag och syrran delade faktiskt konto i 3 månader! Så min första hunter står väl där och gungar i Winterspring. Gillade verkligen att spela hunter så när jag sedan skulle göra mig en ny va valet självklart.
Dingade 85 igår:)
Namn: Jungfrumaria
Ras: Bloob Elf, Female
Klass: Priest
Realm: Burning Blade
Guild: Pwnography Vendor
Det började med att jag frågade här i iFokus efter en kul healer och vart rekomenderad en priest:) å så blevdet. har börjat spela up en ny på stormrage nu. Mirja å är lvl72 :P
Namn: Deathwlock
Ras: Human
Klass: warlock
Realm: Eoanar
Guild: Northern Vikings
började dock med en palla(healer),men efter ha raidat rätt hårt innan wotlk komme så kändes gearen rätt värdelös,la den på hyllan å den stannade på lvl 71,startade ny med locken,även här hårt raidande,spelade även upp en mage samtidigt till 80,nu är jag less på bägge igen å har startat upp ytterligare en snubbe =P,vart präst som är i dagsläget på 73 efter5dagars spelande,men helt klart den roligaste karaktären jag spelat =)
* Namn - Tulina
* Ras - Gnome, female
* Class - mage
* Realm - Argent dawn
Första karaktären jag skapade när jag skaffade spelet. Levlade upp som fire och jag var helt fast. Och jag rockade!
Hade ingen aning om vad gear var eller rotations, men på nåt sätt lyckades jag ta mig till level 80.
Blev nästan loremaster och har för mycket mounts och ach.
Sen så träffade ja på min nuvarande guild och blev arcane istället. Var bästa dpsen men de va så tråkigt att sitta och klicka på en knapp hela tiden.
Levlade upp en holadin och livet blev lite roligare igen…
Men nu e min firemage tillbaka som aldrig förr, (snart) ridandes på en kamel kommer vi återigen att sätta världen i brinnande fasa!
har en ny main <3
Namn: Fjantig
(jaja roligt namn folk älskar att komma på meningar med ordet fjant eller fjantig xD)
Klass: Warrior
Ras: Bloodelf
Realm: Sporeggar
Anledningen varför jag gjorde en warrior var för att jag har aldrig haft en warrior och det e jätte roligt, men inte fattar jag mycket men det är iaf roligt värre =D jag lvlar just nu som Arms men på 69 ska jag lvla henne som Fury 2h i båda händerna FTW!!!!! jag är i min älskade guild med alla 10 av mina gubbar på sporeggar, och mina kompisar tycker att jag har för mkt fritid (jag varken jobbar eller går i skolan xD) och jag har bara 4 st 85 ^^'

Namn: Skitdålig
Ras: Night Elf, Female
Klass: Hunter
Realm: Kul Tiras
Ja, tänkte egentligen inte spela så mycket på den här.Hade redan en favorit (Tauren druid) Men jag är helt fast nu, gillade tanken på att man hade eget pet det som fick mig att prova 
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
Namn: Calaelen
Ras:Night Elf
Klass: Resto Druid
Realm: Dunemaul
Guild: Aggro Union
Började spela för att min pojkvän först lät mig prova på hans account. Hade opererat bort halsmandlarna och var hemma i två veckor, var tvungen att fördriva tiden på något sätt.
Först körde jag upp en hunter till lvl 66-67 någonting, sen skapade jag en paladin och lvlade till lvl 30 ungefär, därefter tröttnade jag igen och gav druider en ärlig chans. Och där är jag idag, föll pladask för de olika formerna man kan vara i, samt att man har otroliga valmöjligheter.
Namn: Cána
Ras: Draenei
Realm: Stormscale
Anledning till att ni har valt det in har gjort: Jag älskar Draeneis och min kompis tyckte jag skulle prova lira en hunter. Stormscale för där spelar mina kompisar, och namnet, jag gillar korta namn, som är.. Som ett namn lixom. Och inte.. "Frostware", ja. Nivet. :)
Min main har blivit en Human Disp priest.
Som heter Tiingelin.
Och befinner sig på The maelstrom.
Jag har alltis haft det problemet som healer att det funnits mana så det räcker för att heala en helt instans utan problem men om man skulle depssa tillicka så fanns det inte.
Gillar ranged chars, Och Disp prästen kan heala tillicka man dpssar så därför blev det hon.
Valde servern på grund av att Min då varande pojkväns bror var på den och sedan blev det bara att stanna :)
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Namn: Qasanova
Ras: Worgen (fd blood elf)Class: Death knighRealm: Zenedar (fd shattred Hand)
Anledning: Var en aning trött på min druid/hunter atm och ville göra något nytt när wotlk kom ut och sen vart jag en aning fast^^ Och sen dess är hon min lilla ögonsten ;3 haha
Namn : Leminda
Ras: Nightelf
Class: Rogue
Realm: Bronzebeard
Första gången jag nånsin spelade wow så gjorde jag en nelf rogue och fattade ingenting ;p
Och sen 2 år senare började jag spela igen och då fick det självklart bli en sån igen, rogue är verkligen roligaste klassen att köra enligt mig, har testat nästan allihopa. Och så gillar jag "närfighter" inte att köra spells på avstånd typ..
Ny main igen!!
Namn: Shamanda
Ras: Draenei, female
Klass: Ele Shaman
Realm: Frostmane
Guild: Hope (Föredetta The Wolfpack!)
Fick för mig att byta main för ett tag sen. Tröttnade på både min druid och lock. Och de enda som jag och min pojkvän inte hade var en shaman så fick för mig att det var de jag ville köra. Och jag ångrar inte de en sekund!!
/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd på avengedsevenfold.ifokus
Namn: Thanaria
Ras: Blood Elf
Klass: Rogue
Realm: Argent Dawn
Jag började spela på Alliance, och är därför lite osäker på vem som egentligen är min main då jag spelar ungefär lika mycket på alla mina karaktärer, mest på min Night Elf warrior just nu, dock.. Men Thanaria var från början Nymphadora, den första karaktären jag gjorde. En Night Elf på server Moonglade, jag bytte till AD då jag kände att rollspelandet höll på att dö ut där på Moonglade. PvPar med ojämna mellanrum och har kört en del arena på henne. PvEar mer på min hunter (Blood Elf) och min DK (Draenei).

Namn: Jummie
Ras: Blood Elf
Klass: Hunter
Realm: Talnivarr
Min expojkvän lirar hunter som main och jag tyckte alltid att det såg roligt ut (man kunde ju ha ett eget djur, tjoho!) och så har ranged alltid fallit mig i smaken mer än melee, så jag gav det en chans. Tröttnade efter ett tag men tog upp det senare när jag hittat en kompis som ville lära mig PvP:a ordentligt, och sen dess är jag fast!