Sån tur så det är sjukt
på de två senaste dygnen har jag fått massa achivements som jag ej jagade, blivigt champion till TB och köpte ett tournament pet.. hade iofs mycket tur när vi började raida naxx10 för då fick jag full t7 på en kväll men ändå detta är inte samma sak för det handlar om saker som är ovanligare att få än epic i en raid ^^
Men lyssna på detta: Jag går in i CoS bronze drake droppar, jag greedar och får den ^^ Jag fiskar shattrat fishing daily får chuck's bucket OCH snarley's bucket (hade redan muchbreath) så behöver bara en till där ifrån ^^
Jag reppar med bootybay för jag är hated där pga ett achivement jag ville ha för flera månder sedan och nu vill jag komma in där till pirates day och fishing tävlingarna. Lämnar in silk och dye för att slippa döda dom mobs för jag får bara 5+ i rep per mob och 500+ för silk men jag slår på en och vad droppar? den där jädra rare katten..
Min tur fortsätter, jag fiskar dalaran fishing daily för att få det enda pettet hon ger och vad tror ni jag får i min lilla reward väska? strand crawdad, battered jungle hat (sålde på ah för 200g), 20g och ett cooking quest som gav mig 13g och 5 dalaran awards som tydligen inte heller är så vanligt att få upp.. det fick jag upp i EN påse..
Skulle vara kul om lyckan fortsatte en stund till så jag kunde få upp turlte mountet ^^
Har ni haft en sån där riktig tur någon gång och vad fick ni?
Sitter här helt mållös och börjar förstå varför jag aldrig får det jag vill ha när det finns andra som får allt på en gång. Men det är ju bara att säga:
Jag har bara lyckats få petet från dalaran fishing daily och inte en enda från shattrat. Men hur 17 orkar folk betala 200g för battered jungle hat? Har fått mängder med sådana från daily fishing.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

helt mållös. kan baar säga grattis =)
Tack tack, måste dock uppdatera, fick delicious chocolate cake igår så den gjorde jag så då fick jag ju "cake is not a lie" och sen blev jag 3:e guild master framröstad som och massa trams, så min tur verkade hålla i sig igår med.
Så börjar funderar på vart haken är och hur mycket otur jag kommer ha sen 

#3 haha 3 års otur följer 
#4 jo troligen eller så har min tur redan vändt utan att jag insett det, får ingen gear i ulduar till mitt main specc, kanske det som är oturen och kompensationen är dessa pets och recepies ^^
Grattis
skulle gärna ha den där papegojan, som piraterna droppar ;P
Ja dilemmat blir ju när den droppar, ska man sälja eller behålla.. sitter fortfarande och tänker ^^
Haha det var som en vecka som jag var den som gjorde att guilden fick fish achivmentten så man kunde köpa fish repseptet till en raid feast.
Då fiska jag upp den där turteln. Sedan några dagar senare så fiskade jag på skoj skull i If efter den där ironjaw fick den på 5 kastet. Sedan testade jag min tur och for till dalaran fick råttan från the underbelly :)
Nu sitter jag och hoppas att jag skulle få mounten som droppar från äggen av the oracles.
Och när vi farmat rep med min kille så har nästan kommit fast honom nu eftersom dom gjort många platser så lätta att farma rep =)
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Ohh jag fick den lila rare papegojjan I STV…. 2 gånger på 3 veckor :D det var tur det