FigurePrints
Kom på att jag nog inte har visat våra fina "statyer" från FigurePrints. Köpte två förra året, en är min rogue Idlehands och den andra är min mans paladin Blorgh (var en 25 års present). På bilderna står de på tårtor jag har gjort eftersom vi hade födelsedagskalas och jag använde dem som "cake toppers". Jag hittar inte heller originalfilerna så ni får hålla till godo med de sämre nedsparade bilderna från Facebook. Om det önskas så kan jag ta nya mer detaljerade bilder.
Min mans paladin:
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
väldigt snyggt (:
Malteråttan (L)
Va häftigt det visste jag inte att man kunde göra 
ska nog oxå köpa en sån jättekul o ha som minne
vad är det för pris ungefär?
130 US Dollar för en fullstor figur plus frakt. Finns numera även så man kan göra byster av sin figur som kostar 70 US Dollar plus frakt.
Minns inte vad frakten gick på men det ser man ju innan man bekräftar beställningen så det är bara att gå in och leka med sin char på deras sida. De har ändrat lite så man numera ska kunna välja gear till sin char. När jag beställde så fick jag byta gear in game, se till så armory uppdaterades och sedan göra beställningen innan jag kunde byta till "riktiga" gearen igen.
Värdinna på Fantasy
#4: detta fungerar itne om man spelar på privatserver?
jag räknar tre, fyra, fem ljug för mig, ja ljug för mig
#5 Nej, privata servrar är förbjudna och något du förbinder dig att inte använda dig av när du skapar ditt konto/spelar spelet.
Värdinna på Fantasy
#6: jag spelar inte på en privatserver, men en jag känner gör det och den fyller år snart så det var bara en tanke jag fick
jag räknar tre, fyra, fem ljug för mig, ja ljug för mig