World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettscreen-shots
Läst 8134 ggr
Geru
0

Transmogrification Screen Shots

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mwahha.. jo, det slog mig just att alla kan väl posta bilder på hur deras karkatärer ser ut nu med transmog och allt.

Så här ser då mitt ut. Ska byta vapen till Felsteel Longblades bara. Craftern är inte online bara:/

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Frida
0

En fråga, förstörs objektet som man "kopierar"?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Geru
0

#1 Nej då. Det är kvar. Du kan kopiera över det "skinet" till andra förmål hur många gånger som helst, och ett enhandsvapen behövs bara för att fixa två till en själv.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Frida
0

Puh. Det var ju osäkert innan patchen om objektet som man "tar" layouten ifrån skulle förstöras eller ej. Men nu blir jag riktigt glad. Nu behöver jag aldrig "ta av mig" mitt Bloodfang set Skrattande

Bad ass rogue is in tha house!

Värdinna på Fantasy

Geru
0

#3 Precis så!:D

-Stephen Hawking

koompiis
0

håller på att farma än så länge ^^
Gillar inte precis att man måste ha plate om man använder just plate >< vill kunna använda allt gear.. :( (hade varit roligt att kunna återanvända cloth från worldevent och annat med)
Jag är inne på att skaffa en specefik färg på mitt gear ist för att ha ett speciellt set som dom flesta vill ;)

Det ända jag inte har är shoulders atm.. men dom är nått jag vill ha, om ja inte hittar något annat matchande x')

Geru
0

#5 :D Snygga shoulders. Jag farmade precis klart mitt omfärgade tier 2 i plate:) Ska posta en bild med det snart:D

-Stephen Hawking

koompiis
0

ja, hoppas bara ja får dem snart ;)
Nice! Det vill jag se! :3

Funderar skarpt på att skaffa tier 6 till min lock med :3 eller jag vet inte..
Fasiken.. jag gillar "gammalt" gear mer för det är så mkt fantasifulla och färgglarare ^^

Geru
0

#7 Under burning crusade var det mycket mer färgglatt med.

Bild på DK'n med omfärgade T2 och Felsteel Longblades.

Lite tråkigt att jag inte kan ta bort enchantsen på vapnena. Skulle hellre ha dom ofärgade eftersom dom är röd/lila och svarta…

-Stephen Hawking

koompiis
0

jo jag vet :3 räkar dem lite till "old gear" med ^^ det var i wotlk och cata som dom har blivit mindre fantasifulla och allt ser lite lika ut :/

Ja, märkte att jag fick kvar enchatsen på mina wep med ^^ lite synd på dina dock eftersom dom tappade den där känslar av "ninja" ;) enligt min åsikt iaf :3

Geru
0

#9 Jo, fast cata ser rätt okej ut. För det mesta. Men wotlk ser ofta väldigt gråa ut, fast det var väl lite temat där.

-Stephen Hawking

Louen
0

Gjorde om min lock's gear till felheart gearen från mc :D

Geru
0

#11 Snyggt:D:D

-Stephen Hawking

Frida
0

Efter att jag besviket upptäckte att jag saknar både hood och chest från Bloodfang (måste ha råkat sälja dem för länge sedan) så fick det bli VanCleef's Conquest armor istället:

Värdinna på Fantasy

Geru
0

#13 Snyggt! Jag ska snart ladda upp ett rött lowlevel leather set:p

-Stephen Hawking

Emmieline
0

11# den har jag på min lock oxå men hennes "horn" e från lock questen på lvl 10 eller var det 20=/

Louen
0

#15 oooh, bild bild! :D

Emmieline
0

#16 kommer kommerXD

Geru
0

Så. Här är det röda leathersetet jag har till min lowlevel rogue. Har ingen snygg hjälm än till, men det ska finnas en eye patch som är röd med.

Finns även i svart:D fast har inte alla delarna där, och inte säker att man kan få det som horde.

-Stephen Hawking

BettaSplendens
0

Orkar inte samla till nåt gear sen gillar jag också paladin gearet tier 12/13. :P

Louen
0

#18 det där var ju snyggt! Vad heter setet? hade velat ha det till min rogue :D

Geru
0

#20 Vet inte:D Det är ihopsamlat själv:P

-Stephen Hawking

Louen
0

haha, nice :)

Geru
0

#22 Vill du ha det på horde eller alliance?

-Stephen Hawking

Emmieline
0

Första locken

Emmieline
0

samma undead lock

Emmieline
0

undead lock som nightelf tack vare en av dom nya instancerjna

Emmieline
0

locken igen fast närmare

BettaSplendens
0

Snyggt transmog gear alla har :>

Louen
0

#23 som horde! :D Jag har inte vågat skapa mig en alliance rogue ännu :)

#24 awesome! :D

Geru
0

#29 Questsen i silverpine ger många röda leather delar, och några svarta med tror jag. Shouldersna är från första bossen i Wailing caverns, lady anaconda.. uumm…

-Stephen Hawking

Louen
0

#30 oooh! Tja bara ut att leta då :D

Geru
0

#31 Japp:p

-Stephen Hawking

Jummie
0

Glad

Geru
0

#33 Åhå:D Riktigt snyggt det där! Vilket set är det?

-Stephen Hawking

Jummie
0

Tier 10.5, från ICC 10man heroic eller 25 normal Glad

Geru
0

#35 Nice:) Om du har fler sets så posta dom gärna!

-Stephen Hawking

Rumblebee
0

Har bara två stycken som har transmogged gear just nu, länkar till armory, då jag inte har några screenshots, och kontot har slut på speltid :P

Min undead DK:

http://eu.battle.net/wow/en/character/dragonblight/Sangr%C3%AAal/simple

Sedan även min lvl 60 tauren warrior har jag transmoggat några bitar gear till att se ut som wrath settet, då hon har hela  conquerors battlegear, som ser så otroligt fult ut :P

Jummie
0

Dålig screenshot, men prellen iaf..

Jummie
0

Locken med annat set

Jummie
0

Shaman Glad

Geru
0

Snygga set ni alla har:D

-Stephen Hawking

koompiis
0

mitt trans för mitt tanking :3 GREENISH!

and yea, jag vart horde igen (a)

Emmieline
0

vad heter setet?

Jummie
0

#43 Absolution

Julialex
0

Här har ni mig :)

http://julialex.blogg.se

Julialex
0

En till..

Geru
0

Snyggt:D

-Stephen Hawking

Emmieline
0

va e det för "ring" du har som hood?

Julialex
0

Priest T7 (tidigare T3), droppar från Kel'thuzad i Naxxramas Glad

Bältet är från första bossen i Gruul's lair, roben är Mooncloth robe (tailoring), wanden är från Karazhan, staven Black Temple, gloves är priest T4, shoulders priest T5, bootsen priest T1. Skrattande