vad är felet?
kan logga in på mina andra characters, men inte just min rogue.. ? :/
Vart står din rogue någonstans?
Jag hade exakt samma problem på min rogue för något år sedan och kunde inte logga in på henne om hon stod i en zon där det fanns väldigt mycket annat folk just då (dvs Stormwind eller Dalaran, Orgrimmar borde dock vara lika illa nu). Testa att logga in en annan tid på dygnet då det inte är lika mycket folk online och flytta på henne. Det hjälpte i alla fall för mig.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
har du provat att reparera WoW?
om du tittar i WoW mappen så ska där finnas en exe fil med namnet repair kör igång den och se om den kan fixa det hela
sen finns det ju alltid den allra sista utvägen om ingenting funkar en ominstalltion av wow
skrev till GM och fick svaret att min gubbe tydligen inte var nånstans :o den fanns men den befann sej ingenstans, dom flyttade iaf henne till darnassus så nu kan jag spela igen :)
Det var ju spännande
Skönt att de löste det i alla fall så du får spela.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
haha, det har hänt mig att karaktären inte finns i spelet. Då krashar klienten eftersom den inte vet vad den ska göra O.o
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
1 restarta datorn
2 be en kompis flytta gubben som du inte kan logga in på(har fått gjort så flera gånger)
#7 ja har fått göra de 3 gånger nu, varje gång jag försökta åka igenom "portalen" till lunar festival så försvinner mina gubbe tydligen ut i tomma intet.. så tyvärr fick jag inte va me på lunar festival då..