Achivment addicct !
Haha ja vad kan man säga vi for till thailand med min pojkvän i två veckor då tänkte ja…
Jag kommer att vara 2 veckor utan min lilla pojke så jag kan gott canclla min account eftersom när jag kommer hem så skulle jag vara mera med pojken än vanligt :)
Nu hade jag inget problem med detta. men så loggade jag in för att llevla min pojkväns dk..han var ännu på de där Beginning questerna. Och när jag kommer till sw vad ser jag? Jo det är lunar atm…Och där skulle finnas en massa achivments som jag inte tagit ännu.
Så nu sitter jag och strider med mig själv, har en massa att göra men min hjärna tänker " det tar inte så länge, bara en timme eller så. aktivera accounten nu"
haha så tror inte jag är wow adicct mera är schivment addict :D haha
Någon annan som har samma problem??:D
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Oh ja, jag känner igen det där. Numera spelar jag nästan bara wow för att skaffa achievements till min main och kör upp en alt emellanåt så länge jag har rested kvar på de karaktärerna.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Okey skumt, varför blev mitt inlägg en kommentar? :)
Jo saknar den tid då man börja spela, det var så spännande och allting var så jävla svårt. Nu drar man typ en gubbe till lvl 60 på samma tid som man drog den till 20. Och direkt man slår 85 så börjar en ny jakt på achivments :D
En kommentar? Jag ser det som ett vanligt inlägg…
Värdinna på Fantasy
Hmm måste vara min data eller chrome browser det är fel på nu ser det helt normalt ut till mig med, men märkte sen att alla som hade lagt ett inlägg så hade först som inlägg och sedan så var det som första kommentaren på inlägget…
Men nu ser det helt vanligt ut :)
Håller med dig! Saknar det när man hade samlat ett guld, då var man riktigt rik! Jag och min kompis fattade inte att någon kunde ha 40 g, det var liksom helt omöjligt i ens ögon!
Saknar de tiderna (enormt) när man var i lvl sju och tyckte man var så himla grym, haha.
Ja visst! Man slet och slet och slet och i slutändan fick man ändå låna en massa guld av personer i guildet för att ha råd med sin första mount vid level 40.
Det va kanske inte bättre förr 
Värdinna på Fantasy
Kanske inte bättre men då fick man just slita för någonting man ville ha. Numera så kan man ge bort typ 2 k guld utan att ens märka det.
Men när nu ännu Blizz håller på fattar itne avrför dom inte kan ge någo bättre reward för achivments…då kanske alla skulle vara lite mera intresserade av att ta dem också.
Tex just low levels när dom får achivments så får dom kanske en 10 silver för att få achivments eller så..
:D
När min hunter fick 100g så köpte jag mitt första mount (va runt lvl 38 eller så). Dagen efter så patchades WoW och mounts kostade nu 40g…Men snackade med en GM och fick tillbaka 60g :)
Tycker det var helt klart bättre förr. Efter TBC gick det bara utför…