Screen Shots
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
haha, hitta ett liknande fast de var en krokodil :D har ingen bild dock :/

#12 haha dom questen ÄGER!! XD
#13 Tihii, ja tyckte dom var ganska wierd x)
Det här var under påskhelgen då jag höll på med achievements och var på väg norrut i Kalimdor, och flyger över mulgore, och var just på väg att glömma bort att stanna till i desolace för att göra en achievement.
Så jag svänger till höger, och får då syn på något vid bergsväggen just vid gränsen mellan Mulgore och Desolace, så jag flyger ner och tar en titt och får då syn på denna råtta… Och det är även handen på hjärtat och svär vid allt som jag älskar och håller av, att denna bilden verkligen inte är redigerad på något vis :o Under kanske 10 sekunder så såg denna råtta verligen ut såhär :o
ehm. plus min chatt xD
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#24 haha, har precis fått rare tigern i hyjal (typ i förrgår) :D
spirit beast är nice ;)
#26 helt klart dom e bäst=D
#16 och #36 Jag gillar den där buggen skarpt!
Här är en bild som kanske inte är så vacker - fören man tittar på vad som står i den nedersta achievementrutan. 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Oh no, över 9k achiv va? :) avis ^^
35# var tusan kom den där kuben ifrån? bug lite fuskande med screenshoten eller ett grafikkort som håller på o ge upp
har stött på lite rosa toner nån gång och lite andra märkligheter men då va det grafikortet som inte ville va med längre 
#38 Helt rätt, mäkta stolt över att jag orkade dit och ligger redan på 9.180 poäng. 10.000 här kommer jag!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#39 Tror det buggade när det phase'ade (svengelska <3). Det är ett av de där tornen man ska skjuta drakar och spindlar ifrån. Jag blev rätt chockad själv när det helt plötsligt blev väldigt rosa, man kunde inte flyga igenom den heller. :)
Hade helt glömt bort den här tråden :o. Här är en väldigt gammal screenshot jag hittade i min screenshot mapp, den är från när Wotlk händelsen pågick, innan releasen…
Om ni aldrig upplevde den händelsen, så var det alltså att det var scourgeanfall lite varstans i Azeroth och man kunde själv bli infekterad och förvandlas till en ghoul och kunde smitta andra. Den här ghoul buffen varade bara under en begränsad tid, och när den tiden rann ut, så dog man. Här är då en av mina gubbar på väg till om EPL tror jag det var, och jag hade då blivit infekterad.
Det slutade inte så roligt vill jag minnas. jag dog innan gripen landade, i EPL. men när jag tryckte på 'release' knappen, så hamnade min själända borta i Elwyn Forest
Så var ju antingen att göra en lång corpse run eller prata med spirit healern. Ska erkänna lite att jag ångrar beslutet jag gjorde, hade varit lite kul att springa hela den vägen xD
#47 Aw, jag vill också ha de där mountet! Men jag är för lat för att fixa de tror ja ;)
#49 Haha! undra hur lång tid det faktiskt hade tagit och sprungit hela vägen :3 någon timme sådär typ ;)