Dålig dps.
Nu har många sagt att jag har dålig dps. och de trycker ner mig enormt. Jag vill ju kunna spela dungeon utan att folk ska börja bråka och ha sig. De är ju ett spel. Lite vett i huvudet kan dom väl ha. Jag är level 71 Death knight.
Och har blood som specc. Hur gör jag för få bättre dps igentligen?..
Malteråttan (L)
Om du skickar en länk från Armory på din karaktär så kanske vi kan ge lite mer precisa råd. Men generellt handlar det om bättre gear, gems och enchants. Men vid level 71 vill man ju helst inte spendera så mycket guld på sådant eftersom gear ofta snabbt byts ut när man levelar.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Om du inte är 80 är det sjukt dåligt om någon klagar på din DPS.
kolla gärna in min DK jag har shysst DPS jag är unholy och blood specc för optimal DPS.. min karaktär heter Skarprättare och är på Skullcrusher.

som en Dk så är det en vettig rotation som behövs bara, att klocka in dina CD´s å få ett flyt med dom =) DK´s har lätt för å komma upp i fin dps så =)
googla lite på det så kan du nog få tipps på hur en rotation ska vara för jusst din specc, jag har en dk på 80 med men spelar inge mera för tillfället alls, annars hade jag kunna hjälpa dig mera =)
Det brukar vara svårt ibland med att få rätt gear mellan 70-80 (tycker jag iallafall) och sen så är du ju tank om du kör blood spec ^^ tycker dom inte borde klaga så mycket på din dps igenom att du är tank som ska hålla aggro.
Kör också lite blood men mest frost :)
Blood e tank spec kör unholy eller frost=)
Var ju ett litet tag sen jag skickade detta, men min dk har blivit mycket bättre sen dess, kör både blood och frost. Så tankar när jag orkar annars är det bara frost, och det går ganska bra, håller en lagom dps och ingen klagar direkt. :') Tack för tipsen!!
Malteråttan (L)
Ifall någon annan undrar samma sak så kan jag ge tipset http://www.noxxic.com/pve/death-knight/blood att kolla tex här.
Huuur jäkla bra som helst för dom som inte redan vet :) där kan man verkligen få hjälp med allt som har med sin klass att göra. Hur man ska specca, vilka glyphs man ska ha osv… står hur man ökar sin dps :)
Nu är länken till DK men det är bara att klicka på en annan klass sen om man går in på noxxic ;)
Jag föredrar http://elitistjerks.com/forums.php