Diskutioner med GMs
#0 Manbearpig ^^
#1 Ah, de där nedrans super baby crocs alltså! Tror att Blizzard gillar dem lite för mycket för den buggen är fortfarande (!) inte fixad. 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
3# enligt WoW så ska den buggen va fixad nu 
såhär står det:
Patch 4.3 Hotfixes - February 2
- Baby Crocolisks have been given tiny teething rings, and Tiny Teeth! should no longer transfer to other players.
- Players should no longer encounter any invisible Young Crocolisks during the quest The Pit of Scales.
har själv haft ett litet helvete med den Questen men envis som jag är så har jag gått tillbaka och gjort den vid lvl 85 istället och oxå haft turen att andra spelare hjälpt mig lite faktiskt Horde en fördel med Pve servrar när man inte kan banka ihjäl varann så hjälps man åt 
jag hjälpte en guildie eller vi var 3 st som gjorde den. 2 av oss dog xD

Nu har jag ingen screenshot, men en spindel från stonetalon mountains satt fast i en vägg i Org, varpå jag försökte få GM att plocka bort spindeln innan den elaka warlocken (min kompis) fick tag på spindeln. Dessvärre visade det sig att han hade spindelfobi så han kunde inte hjälpa mig, men lovade att försöka se till att spindeln hittade hem igen utan att bli mördad ;)
Min kompis stod och campade spindeln dagen med autohit på (spindeln evade:ade bara), varpå han helt plötsligt blev teleportad en bit bort - poff och spindeln var borta!
vilken solskenshistoria va! =)
När mount hyjal var på tapeten (tbc) så hade vi en diskution med en GM berörande raiden, kom inte ihåg vad exakt det gällde men den GM-en joinade upp och hoppade in i instancen "fysiskt" för att leka med oss :P
Var rätt kul tillfälle, har dock inga prints att visa från det.
// Paltfan