Beta testare
haha e beta testare, är nån mera det?
nej det är jag inte
funderade på Annual pass men betalningen brukar alltid strula så jag struntade i det
ett litet tips på Mmochampion så finns det mycket information om Betan om man inte är Betatestare själv
Jag har varit och lekt på en och annan öppen patch beta i mina dagar men jag orkade inte riktigt med att lägga tid på MoP betan. Du får gärna lägga ut en och annan tjuvkik då och då i en dedikerad tråd 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
okey. kan lägga ut lite bilder och sånt.
just nu är det mkt lagg på betan så¨man kan knappt röra sig om man har saker på advancerat eller high så man ska ha low eller fair.
vissa pandor kan ha svans(snyggt dsom ser ut som rävar) gillar det nya sättetet man gör sina gubbar på. lite glichit nu dock, men det rättar väl till sig.
lvlade till 11 på en monk panda female. lite jobbigt efter som det inte finns nån mailbox. så det blir svårt att skicka saker till pandor på nybörjar stället,
har gjort en monk Blef oxå, gillar inte hur dom slås, ser lite knäppt ut, dom tex tar inte upp svärdet/mace ect utan låter den ligga på ryggen,
monk e som att spela blandning mellan warr och pally med lite inslag av rogue.
det nya talensättet är mkt enklare än man tror från websidorna. bilder kommer
Nya sättet att göra gubbar på? Vad har dem infört på den fronten? Och hur ser de "gamla" modellerna ut är de väldigt förändrade, gillar ju hur min nelfie präst ser ut:/
#6 Hur menar du?
kan ta kort på nya gubbgörande sidan
Va kul att få se lite bilder. Tack Emmieline!
Värdinna på Fantasy
mer kommer när ja orkar xD
Så man behöver inte längre spela upp nya karaktärer man kan bara poff ha en massa 85?:S
Vad innebär det nya talentsystemet? Vad tycker du om det? Är man inte längre typ "arcane mage" utan bara "mage"?
19# tänker du bilden i inlägg 15# ?
om jag inte har helt fel så är det enbart för Beta som man kan kopiera och få en lvl 85 direkt 
#19 Det är bara en BETA-feature.
Värdinna på Fantasy
ah! *puh* Man vet ju aldrig med blizz tycker dom har neraft så mycket så en sådan sak hade ju inte varit omöjlig:P
#19 I WoWs betor kan man alltid välja 5 av sina egna chars eller chars gjorda av Blizz om man vill ha några på max lvl.
#20 Du har fortfarande speccs i form av specialization. Talents i MoP är något som alla i en klass kan välja mellan, medans specialization är tex fire, arcane, frost.
#24. Tur det..
Men TS jag är fortfarande nyfiken på vad du tänker om nya talentsystemet :)?
#25, nja jag e inte så impad av den men jag hoppas på förbättring på systemet.
Tss hade inte behövts någon förbättring om blzzard inte förstört sitt talng system jag tycte det var grymt förut när man kunde lägga poäng var man ville och hade många saker att väljamellan, nu känns det som ja vi inbillar dig att välja men i slutändan väljer alla samma för man måste lägga poängen så. Ex i TBC jag hade en healer präst som var speccad asgrym healer och speccad som en support dps med holy dps. Hon var ingen monster dps som en mage men hon var hyfsad kunde göra okej skada och samtidigt förse gruppen md bra buffs och en extra heal här och där. Idag är det omöjligt att göra en sådan healer eftersom talangsystemet för det är borta.