World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 1655 ggr
eagleofhighway
0

Total nybörjare

Jag laddade ner 10-dagars versionen i går. någon som har lite heta tips att börja med så jag kommer in i det.

Jag har förstått att man ska börja med att samla quests. Men hur gör man ?

Har mest sprungit omkring i och omkring att slott, har slagits ett par gånger med klent resultat. men hittar inte hu man liksom börjar ta sig in i spelet.

Ladydragon
0

Länk läs det här

sen ett mycket bra tips du borde få upp små rutor med text som ger dig hjälp och tips om hur du ska gå tillväga med saker o ting

titta efter gula utropstecken det är uppdrag som är tillgängliga högerklicka på gubben/gumman läs texten tryck på accept och sen gör vad det står….

när du är klar med uppdraget så är det ett gult frågetecken istället högerklicka återigen och tryckt på complete

och glöm inte finns massor med info på nätet både på länken och Google är alltid din vän Tungan ute

eagleofhighway
0

Tack för hjälpen, har lyckat öka en level jagar viadre :) stefan

Ladydragon
0

så bra att det går framåt Glad

och en sak till….ha tålamod

WoW är ett oerhört stort spel och det finns massor och ännu mer att lära sig,utforska och så vidare….

Qalaspuff
0

Om du har svårt att hitta till var du har dina quests, är ju en sak många missar att man har en karta om man trycker på M.. Nu vet jag inte om de här små nybörjar tips grejerna som poppar upp redan har berättat om den funktionen eller inte, men! Sedan om man har problem med något så är oftast enklast att googla! Google har hjälpt mig flertalet gånger med kluriga saker. C:

Ladydragon
1

4# jo det hade jag glömt…

sen finns det ju oxå

om man trycker på följande knapp på tangentbordet:

C för att se din rustning och vapen

L för att se vilka uppdrag du har

B för att öppna väskor (lite osäker om det är så?)

P för att se vilka spells du har

och så vidare…..

eagleofhighway
0

Tack för alla tipsGladStefan

Helgonsbarnet
0

vad spelar du för något?

Med vänliga hälsningar
Patricia 

Mionas
0

Jag använder mig av Zygor guide när jag levlar en ny gubbe men det kanske inte är något för en nybörjare att införskaffa.

Men det går undan som bara den med Zygor att lvla