Vad händer i Azeroth?
Vad händer där ute i spelet? Jag känner att jag har varit ifrån alldeles för länge och inte haft tid att kolla upp så mycket om vad som försigår egentligen. Ska nog börja spela igen lagom till midsummer eventet men fram tills dess: berätta för mig vad som sker! Vilka är de stora snackisarna? Är det bara MoP som gäller nu eller händer det något mer som det pratas om?
Hur ser det ut på klassidan? Vilken/vilka klasser är mest OP och vilken/vilka är "sämst"? Hur går det för rogues? 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
WoW är dött, dött och åter dött, speciellt nu efter D3 släpptes. Mina gubbar vilar till MoP kommer ut .p
Jag tog paus från wow nu. Tenderar att göra det när det blir sommar… 
Ja WoW är ännu mer dött än vanligt sedan D3 kom.
Som väntat då alltså 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
kan inte spela=( e pank hur f*n ska ja klara mig tills den 19de

Och jag kommer inte ens in sedan allt ballat ur totalt. Varken Blizzard, Telenor eller mina fantastiskt tekniska vänner hittar något konstigt. (Felet ligger med största sannorlikhet hos Telenor, dock) Väntar på nytt bredband från Tele2..
Annars är det dött precis som de andra säger. Väldigt ödsligt men ett utmärkt tillfälle för oss inbitna achievementhunters att försöka samla ihop de achieves som kan vara jobbiga när det är mycket folk omkring. :)
nja dött håller jag inte riktigt med om…beror väl lite på vilken server man är på
däremot så är det rätt lugnt många väntar på mer information om MOP speciellt när det ska släppas
själv har jag oxå ont om pengar och fått priotera bort WoW för tillfället
jag nöjer mig med att läsa allt och mer därtill om vad som händef med MOP och håller tummarna för att vi snart får veta när det kommer att släppas och framförallt datorkraven för att kunna spela det
är väldigt osäker på om min gamla dator komma att orka med 
#7 Man kan väl säga att minst 60% av dom som spelade WoW för några månader sen har tagit en paus/dragit ner på sitt spelande.