Scroll of Resurrection
Efter att ha frågat runt bland mina WoW-spelande vänner visar det sig att ingen har ingång sitt account nu. Så därför går frågan över till er medlemmar:
Är det någon som har sitt account igång och spelar någorlunda aktivt och som vill skicka mig en Scroll of Resurrection? Om jag får lov att vara kinkig ser jag helst någon som är med i ett trevligt aktivt guild som kan tänka sig att ta sig an en erfarenen spelare (raidat sen vanilla) eftersom jag gärna vill ha någon att spela med (casuall raid, inte hard core fast de är väl knappast igång nu ändå). Är medveten om att det mesta är dött nu men om ni har planer för guildet i MoP så är jag helt klart intresserad.
Alliance eller Horde spelar ingen roll, flyttar gärna en karaktär (förmodligen inte lvl 85 dock) eller skapar en ny om guildet vill ha en speciell klass. Jag är öppen för allt men har mest erfarenhet av rogue och lite priest i raid och lite av varje i dungeons.
Låt "budgivningen" börja! 
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Har nu fått en Scroll och ett trevligt guild på Blade's Edge.
Måste säga att jag känner mig rätt skyldig med den där instant level 80 boosten. Från 34 till 80 utan att ens logga in 
Värdinna på Fantasy
Oj, snacka om att det gick fort… XP/min där:D?
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
nån som vill göra scroll med mig?
jag e inne 24/7 nästan=)
#2 Förmodligen off the charts 
#3 Skicka till eller ta emot?
Värdinna på Fantasy
skicka till
hur långe måste man vara inaktiv innan man kan få en scroll of resurrection?
http://onelund.com
Blizzard har knåpat ihop en bra sida om det nya Scroll of Resurrection systemet, finns på Battle.net:
Mottagarens konto måste ha varit inaktivt sedan innan den fjärde mars i år.
Värdinna på Fantasy
Jag blev överlycklig när jag läste detta och bad min kompis skicka, detta funkar då inte *ledsen tjej* och jag har då varit inaktiv från den 14 mars.
Tror ni att detta kommer ändras med tiden så att jag kan detta om 10 dagar eller hade jag bara grym otur?
#8 Grym otur. För det var därikring det nya Scrollsystemet sattes i bruk och det gamla skrotades.
Värdinna på Fantasy
*pip* då! inget att göra?
Nej tyvärr inte.
Värdinna på Fantasy