World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettpatcher-expansioner
Läst 2911 ggr
Frida
2012-08-29 21:20
0

Patch 5.0.4

Nu är den här! Första hinten om att Mists of Pandaria är på intåg.

Vad tycker ni?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Ribessa
2012-08-29 22:11
0

Kan ju säga att healsen på min druid är sicka! Helt galet sjuka!

Arinya
2012-08-30 00:04
0

obalanserat, som alltid

Gurky
2012-08-30 09:30
1

Känns som om Blizz bara dummar ner WoW mer o mer för varje expansion. Är i nuläget väldigt tveksam till att skaffa MoP. Kanske blir endast GW2 för min del…

jonteee_l
2012-08-30 14:35
0

Dom har sänkt så att alla mobs droppar mindre guld nu..

Nu droppar en level 80 mob lika mycket som en level 70 mob brukade göra…. :(

Emmieline
2012-08-30 14:44
0

Jag vill oxå testa!!*snyftar*

jonteee_l
2012-08-30 14:45
0

Varför kan du inte testa :o

Emmieline
2012-08-30 14:45
0

har inte råd att spela xD väntar på pengar ska komma in…. dyrt att leva xD

Qalaspuff
2012-08-30 15:06
0

Tycker verkligen inte om nya talent sakerna, blir lite less bara av att kolla på dem, förvirrande för mig åtminstone. I övrigt har jag inte hunnit kolla runt så mycket, laggade för mycket för att orka med det där, börjar faktiskt bli riktigt tveksam till att fortsätta spela och köpa MoP. Speciellt efter ändringarna med achievments, vad är det för svårigheter med att få många av dem på alla karaktärer? Jag som i vanliga fall inte bryr mig om svårighetsgrader och bara njuter av spelet blir till och med lite irriterad när de gör så att vilken 10åring som helst skulle klara av att spela "ut" spelet, även om det nu inte egentligen finnst något "ut" eller slut. Bah.

Rumblebee
2012-08-30 15:18
1

Jag är tveksam. Visst gillar jag lite grann det dom gjort med talent trädet, fast det är bara för att min lvl 60 warrior äntligen kan ha titans grip utan att levla upp. Annars är det väldigt tråkigt att det är så pass begränsat som det är, att bara kunna lägga en poäng på varje rad Obestämd

Tycker även det är tråkigt det dom har gjort med achievemnts, det är ju något som är kul att försöka få ihop när man har tråkigt och inte känner för det gamla vanliga questa och springa i olika instancer. Men nu kan man ju inte göra det, då en alt får de achieves ens main har..
Dumt att achievemnts för raids är så styrande som det är. Man kan vara en noob rent ut sagt och ändå lyckas få raid achievements som talar om vilka bossar man dödat.
Bara för att man kanske aldrig i praktiken har gjort en viss boss och därmed saknar en achievement, så behöver ju inte det betyda att man inte vet vad som ska göras. Obestämd

Ladydragon
2012-08-30 15:32
0

första känslan överväldigande….som vanligt Tungan ute har lite svårt för förändringar

men tja efter lite spelande så jo det känns rätt oki och angående talentsen så säger i alla fall jag Ääääääääääääääääääääääääntligen 
det har varit svårt för svårt innan att lägga dom rätt och mycket tid har gått åt att lura ut vilka som bra och vilka som inte är det…

och jag håller med om att det är lite obalanserat men det är det ju alltid

nåt jag verkligen ogillade va att Hunters pets är mycket svårare att hålla liv i fick lite småpanik när jag såg mätaren för mitt djurs hälsa gå från 95-65 på några sekunder…vad hände liksom? och moben va en vanlig lvl 85 och inte f-n hjälpte det mycket o hela honom heller suck :/

och så lite gnäll över Addon problemen som alltid uppstår en massa bra addon som inte uppdateras och som går i graven Rynkar på näsan

Rumblebee
2012-08-30 16:49
0

Hmm har inte märkt så mycket i min pets hälsa på min hunter, fast då har jag ju även glyphen som ökar healingen dom får med en viss procent som jag inte minns utantill… :P

På tal och glyphs… Vad tusan har hänt med AH? :o Varedna glyph är ju snordyr nästan… 300-400 för en glyph svider faktiskt lite väl mycket i min 'börs', spciellt då jag försöker spara ihop guld till en mount :P

Arinya
2012-08-30 17:04
0

#11 Beror väl helt på vilken server du spelar på, jag köper glyphs för 100-200g, inte så farligt tycker jag inte :)

Ladydragon
2012-08-30 18:03
0

11# tycker priset på Glyphs varit snordyrt länge min server så ligger priset på 400-500 på dom flesta Förvånad dessutom så är det sjukt svårt att få tag på vissa

försöker lösa problemet själv genom att ha en gubbe som ägnar sig åt att göra Glyphs..men det går väl sådär Obestämd

rewex171
2012-08-30 22:46
1

Alla healers är alldeles för bra och mage,boomkin har fått ökad skada som tusan.. alla som kan heala äger just nu..

Miiiz
2012-09-02 11:07
0

Håller för tillfället på att ta ner den där patchen, eftersom jag hade problem med att ta ner den tidigare så jag var tvungen att installer om allting.

Också tycker jag att det är underligt att den började ta ner patchen efter jag installerat Lich King…

Anyhow så läste jag i notsen att man skulle kunna spela med spelaren från andra servrar på " cross areas" är det någon som testat detta?  För jag förstod att man skulle kunna questa med spelaren från andra servrar just på dessa vissa platser, eller är det bara som vanligt att du kan spela tillsammans med dem om du lirar instanser ?

Min sambo skall ta över en guild nu i vinter så när vi läst notsen och hört lite om hur allting kommer att vara eller bli så har vi våra misstankar om att det kommer att vara samma elände som när Lich King kom ut. (allting verkar bara gå down hill)

OCh är det så nu att alla chars också delar pets och mounts?

< you gotta hold on, no matter what they say.>

<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>

Denna kommentar har tagits bort.
Arinya
2012-09-02 15:06
0

#15 Ja man har delade mounts.

rewex171
2012-09-05 12:25
1

att dom tog bort 33% av experience på varje level från 80-85 är ju speciellt tar 1 dag att levla nu

jonteee_l
2012-09-07 17:33
1

Jag älskar.. den nya patchen.. den är den bästa patchen i hela wows historia! För nu har jag äntligen alla mina mounts på alla mina karaktärer!!!!!! JAAAAA :D! Och talent systemet är faktiskt riktigt nice jag ogillade det verkligen i betan men nu när det kom ut var det helt annorlunda plötsligt det vara bara fett nice! :D!