Några frågor
Hej hej, jag är relativt noob på Wow. Jag spelade upp en gubbe till level 27 för 5-6 år sedan och sen har jag inte spelat. Men jag började igår igen och är en Draenei Hunter. Sist jag spelade var jag Human Worrior så jag kan inget om varken Draenei eller hunter.
Märkte nu att jag fick med ett djur som slåss med mig, kan jag ändra det för jag vill helst inte ha en tråkig nattfjäril eller vad det är för något.
Jag kommer skriva fler frågor som kommer upp under mitt spelande.
P.S än har jag bara starter edition, så jag har inte köpt för en månad än så kan inte gå med i guild etc.
Jo jag märkte även att jag inte kan "träna" eller köpa nya skills av min hunter tränare, är detta för att jag inte köpt spelet eller vad är det frågan om?
Vilken level kan jag köpa ett rid djur? level 20 redan? när jag var human och worrior var jag tvungen att komma upp i level 45.
såg nu att jag kunde tämja olika djur. Så om jag dismissar mitt pet nu, så kan jag alltså tämja ett annat? COOOOOLT. Men levlar det med mig då? om jag tämjer en level 9 och jag är level 11, kommer då mitt husdjur eller a ni vet, vara i level 9?
Du får ett "rid djur" (mount) vid level 20, ditt pet levlar ihop med dig, du kan tämja olika, och dina spells trainas automatiskt
okej tack så mycket för svaren :)
2# jag rekommenderar dig verkligen att gå in på den här hemsidan
Petopia
där hittar du all Hunter info du behöver
1# du får nya spells automatiskt nu när du lvlar upp det kom med den nya stora patchen
att köpa riddjur och skillsen till det ka du köpa redan vid lvl 20
2# din medhjälpare (djur) lvlar upp samtidigt som du gör himla smidigt och om du tämjer ett djur oavsett lvl så får det samma lvl som du
tänk bara på att du inte kan tämja djur högre än din egen lvl
angående tämja djur så från början så kan du 1 djur framme men sen allt eftersom du lvlar upp så kan sen vid lvl 85 ha 5 djur som du enkelt kan byta mellan länk
i stallet så kan man ha 20 djur sammanlagt men för att komma åt dom så måste man gå och prata med en Stable master
kan tillägga att jag är en riktigt Hunternörd och har spelat Hunter i snart 6 år
min absoluta favoritklass och det är mycket som har förändrats med åren till det bättre
Ojj tack så mycket :D
När jag spelade för 6 år sedan så var jag Warrior, och dog relativt lätt.
Nu har jag kommit upp i level 20 med min Hunter och inte dött någon gång alls. Jag måste faktiskt säga att det är lättare att spela som Hunter och roligare, trodde aldrig jag skulle spela något annat än warrior. Spelar även Warrior på skyrim och andra såna spel men Hunter är en ny favorit, iallafall i Wow än så länge. Nu ska jag springa runt och köpa en Mount :)