World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettpatcher-expansioner
Läst 2232 ggr
Gurky
0

Planer inför MoP

Inte lång tid kvar nu! Vad har ni för planer/förhoppningar? Själv så har man ställt in siktet på realm first lvl 90 warrior eller monk, har inte riktigt bestämt mig än :P

Gurky
0

Ingen som ser fram emot något som har och göra med MoP? :S

Arinya
0

Ser fram emot att jag inte har råd :3

Gurky
0

Får du inte studiebidrag imorgon?

Arinya
0
Gurky
0

Juste det hade jag glömt, lite annorlunda när man pluggar på högskola/universitet :P

Frida
0

Jag vet faktiskt inte riktigt. Just nu står jag fortfarande och väger på om jag ska börja imorgon eller vänta till nästa vecka Förvånad

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

KlyX
0

I natt smäller det…nån mer som ska sitta hela natten? Skrattande

Gurky
0

Yes! Håller på att göra en köttgryta som ska räcka i några dagar i nuläget och efter det blir det sömn tills 20 eller nå sånt.

Frida
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni är förberedda in game med:

Värdinna på Fantasy

Gurky
0

Jo jag har uppdaterat alla addons som jag kommer använda och fixat macros etc.

Enda som saknas är väl igentligen cola…ska väl iväg o fixa det också nu när jag tänker efter.

Frida
0

Jag satt på TS i natt och lyssnade på några vänner som spelade. Började klia lite för mycket i fingrarna så jag tog och uppgraderade till MoP jag med. Blev ju inte så mycket spelat dock pga lagget som alltid är. Men en vän fick försvarat sin titel som realm first herbalist medan en annan vän precis fick sin titel,r ealm first fisher, "stulen" (han har realm first från WotLK och Cata) med en minuts marginal.

Värdinna på Fantasy

Ladydragon
0

jag hade inga direkta planer utan tänkte ta det som det kommer…

men eftersom min son är dunderförkyld och svårt att sova på nätterna så satt vi uppe igår natt och kollade in allt det nya Glad

på min server så va det rätt laggigt oxå och nån gång så gick servern ner men kom upp snabbt igen som tur va

det största problemet som vanligt är att alla ska göra samma quests vilket leder till totalt kaos

jag gjorde inte många Quests inatt utan utforskade istället och tämjde lite nya djur

Odis
0

Jag ser faktiskt fram emot nästa expansion för detta är nog de sämsat som blizz har kommit med. Tillför inget direkt till lore(jag är lore fanatisker) skapar snarare ett gigantiskt plothole(värre än draneis) pandan rent grafiskt är ju superful sen känns hela känslan av världen och kraktärerna som en ren spelkopia på kung fu panda spelen. Skill systemen är hel förstörda förstår inte riktigt varför de ens har kvar skills de tjänar ju ingenting till längre eftersom det inte finns några val och man kan inte skillmässigt bygga en unik karaktär längre.

Nej jag kommer antagligen inte att köpa det nöjer mig med att fortsätta leka i cataclysm.

EDIT: Viss text borttagen pga otillåtet innehåll. /Frida

Gurky
0

#13 Tycker faktiskt att WotLK var den sämsta expansionen eftersom den införde gratis loot till alla och gjorde att raid progress blev ett skämt. MoP kommer på en 2:a plats iom att dom totalt har raderat builds.

Dock måste jag säga att monks är rätt skoj :P

Odis
0

Raid progress förstördes fullständigt i Wotlk har faktiskt inte raidat sen black temple då jag ansett att mycke utav världs utrustningen var snyggare än raid och Tier seten förlorade totalt sin funktion. Jag älskar ju gamla 40 manna molten core och naxx karazhan, black temple, maggie i burning crusade helt okej man kunde fortfarande rå dö trots att man hade en full epic grupp lvl 70 om folk bara flummade runt. WOTLK och Cataclysm ja vi ska inte tala om PUG grupper man klarade ju av  normala lvl 85 instanser på 3 pers:P.

Men MoP ja för mig så saknar den totalt det mäktiga med Warcraft och Warcraft världen, känns mer som en expansion som Eric Cartman hade tyckt var cool föratt den var så dålig¨så att den blivit rolig. Det kännns mer som ett stort internt flumm skämt än en expansion.

Dessutom så hade blizz andra eller tredje året panda expansion som april skämt ja de säger ju en del om vad de tyckte om panda expansion för ett tag sen iaf..:P