Det bästa som hänt dig i wow
Kan berätta när jag raidade i ICC med ett gammalt guild så hade vår kära Tank en förkärlek till att somna på Lich King-fighten.
Det hela började väldigt bra, kom till sista phasen och sen hör man i Venten hur någon snarkar. Vi skrek i vent och ringde hans telefon men icke sa nicke - våran tank snarkade vidare på tagnentbordet.
Våran OT började tanka och vips så hade vi fått ner Lich King utan vår Main Tank. Det är nog det bästa som hänt för mig inom det här spelet WoW, sen har man ju lyckats fått lite rare-mounts på rolls och väldigt goa vänner då men det slår inte Lich King fighten :P
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Mitt bästa var när jag äntligen lyckades tämja King Krush på min hunter. Det var ju fortfarande i WOTLK, och jag hade letat efter honom såååååååååå länge, flera månader.
Så en dag så spawnar han, en warrior tar mig dig och min pojkvän är där med sin shaman pga heroism (man behövde korta ner tame beast så mycket som möjligt pga krush fear). Men pojken lyckas frammana sina spirit wolves tror jag det var, istället så allt är kaos.
När allt väl lugnat sig, så kommer en dum jäkla druid dit och dödad honom för en dum jäkla achievement, fastän vi vädjar och jag erbjuder allt mitt guld (2k eller så). Nåja… dino dör och jag är så upprörd så att det finns inte ord för det.
Kanske inte speciellt roligt, men någon månad senare så annonserar jag i general chat efter Krush och erbjuder 1500g eller så, allt jag hade, till den som kan föra mig till honom. En druid meddelar att han är uppe, bjuder in mig, jag åker dit och äntligen lyckas jag tämja min jätteödla, och med skakande fingrar (jösses, hela jag skakade i stort sett av adrenalinerushen och glädjen), så ger jag druiden sitt guld h*n blivit lovad och med darrande händer delger jag min glädje till min pojkvän i spelet och övriga Sholazar Basin 
2# fy tusan King Krush var en riktig j-vla mardröm o tämja….
själv hade jag oturen att stöta på honom kl 04 på morgonen och jag var i samma lvl som honom och han Fearade (eller om det va någon annan spell) mig om och om igen och avbröt tämjnings spellen tror jag dog 20 gånger och det var ett himla farande för att reparera och så hålla tummarna stenhårt för att ingen annan skulle få för sig att döda honom eller att tämja honom
det tog runt 1 timme innan jag tämjt eländet men då var jag oxå j-kligt nöjd….
kan tillägga ovan att jag spelar själv har varken vänner eller Guild på servern så vill man få något gjort då får man göra det själv….
hmm återkommer om jag kommer på något mer bra som har hänt 
#2 Påminner mig om när jag farmade efter Loque'Nahak :D
Tur du hade som fick han tillslut!
Medarbetare på Pokémon Ifokus
När jag oftast får rare mounts på första försöket och har nog max campat i 30 min för varje rare pet. Brukar alltid bli så att jag ställer mig på ett ställe, logga ut och sen när jag loggar in så spawnar dom precis framför mig.
Utöver det är nog att jag slutat det bästa som hänt :P
#3 Oj vad jobbigt det måste ha varit :o Jag missar verkligen sådana där taming utmaningar så att säga, där det inte bara är tag, (trap) och tame.
Vet inte när du tämjde honom, men i lich king expansionen sp kunde man använda beastial wrath för att bli immun mot fears, och det fungerade även när man övergav djuret man hade med sig. Så man fick ju ha en 'trash pet' så att man kunde använda BW så att Krush inte kunde skrämma iväg en :)
4# att få Loque'Nahak var nästan för lätt för mig i alla fall han dök upp efter bara några dagars flygandes runt nån timme här o där
men det är en otroligt fin kisse att ha 
6# jag va försent ute tämjde homom för några månader sedan alltså Cataclysm och då funkade det tricket inte nåt vidare….jag provade dock några gånger utan nån vidare effekt….
en sak jag kommer på som va rätt kul är att jag fick min Green Proto-drake efter bara en veckas väntande…..medans måååånga andra svor långa ramsor över allt skräp dom fick ur dom där äggen
här kan man läsa mer om hur man får Green Proto-drake länk
#7 Ja, då kan jag förstå att han var knepig att tämja, dom har ju ändrat så mycket med hunters, och säkert andra klasser också (dålig på att läsa patchnotes och har knappt spelat nåt annat än min hunter på ett bra tag nu xD)
Ja, den där draken tog ett litet tag för mig att få, ett par veckor i alla fall :) Fast mest var det antingen något tråkigt pet som jag sålde eller främst den där gamla ägggulan :< pets var ju en sak, dom kunde man ju sälja på AH, men rutten äggula… xD
Satt och stirrade rakt ut efter att jag rollat hem Ashes of Al'ar. Ungefär :)
Det måste ha varit när jag efter mycket springande genom deadmines för rep fick min efterlängtade albinodrake :-)
lurvponnyn.vimeddjur.se