World of Warcraft iFokus

World of Warcraft

Etikettallmänt
Läst 4647 ggr
Gurky
0

Var spelar folk?

Tänkte det kunde vara kul att se på vilka servrar som folk spelar.

Själv så är jag på Skullcrusher/Moonglade (guildlös för tillfället iom en 3 månaders paus).

Om det är någon som vill spela ihop eller snacka in-game så är det bara att adda mig: imgod@live.se

Emmieline
0

jag spelar på

Shattred hand

Sporeggar(ibland)

aggamagan (ibland

adda mig om ni har trökigt och vill snacka med en halft galen tjej

Jonapha@live.se

Jummie
1

Talnivarr! =)

jummie@live.se

meilin
0

Talnivarr och Outland :)

fckingdead
0

Twilight hammer. (=

Malteråttan (L)

Julialex
0

Twilights Hammer :)

http://julialex.blogg.se

destroyed
0

jag spelar på delfias brotherhood:) spelar med Killen:)

junkzz
0

Tjo! spelar på stormscale, goblin rogue atm räzerfot =) (horde)
och burningblade (horde)

[Highonbluetomorrows]
0
  • Darksorrow (alliance)
  • Sunstrider (horde)
  • Stormreaver (horde)
  • Eonar (horde). Det står att den är för New Players, men jag kunde ändå skapa en gubbe där. Är det typ den rekommenderade servern för newbs eller vad är grejen? Kan man göra allt där som vanligt?
Frida
1

#8 Det går inte att köpa en transer till servrar märkta med "new players". Så high end players kan inte flytta sina gubbar till servern för att "ta över den" så att säga.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

[Highonbluetomorrows]
0

#9 Tack för svar :).

[Geekinblack]
0

Spelar på Frostwhisper! :)

florre
0

Kör på lightnig blades ^^ ganska död server för ally men funkar

Qalaspuff
0

Har spelat på Moonglade, men sedan rollspelandet började försvinna och hälften av alla mina kompisar tog ett break flyttade jag, som rätt många andra, till Argent Dawn, där jag nu spelar på både Horde och Alliance. För övrigt flyttade mina danska polare dit också när de kom tillbaka.
Om jag minns rätt var det i början av 2011 jag bytte server helt, men är inte helt säker. :>

Kadea
0

Spelar på Bladefist :)

[ammyscrib]
0

Frostmane :D

Odis
0

Kör mest på Argentdawn för tillfället

Qalaspuff
0

#16 Horde eller Alliance? :>

Odis
0

Alliance såklart kan inte leva utan mina 2 meter långa öron alver och silikontutt draneis;)

Qalaspuff
0

Hahaha, såklart. xD Jag spelar på båda sidorna, vilket mina kompisar tycker är rätt konstigt.. Men, men, sån är jag!

Thithi
0

Jag spelar Alliance på Outland den bästa servern för Allaince jag hittills spelat på, brukar vara ett bra övertag av Horde men här det det ungfär 75% Alliance om inte mer, Awesoooome :) 
Har annars kört Horde på Stormscale.

Paltn
0

Horde på Quel´thalas

// Paltfan

Odis
0

Blizz presenterade ju statistik över spelares ålder för ganska längesedan. Medelåldern på alliance var typ 27 medan på horde typ 16:P Du som kör på Outland där detär mest alliance ochdärmed äldre människor, är det lika mycket girighet med loot i instancer att dps needar på både dps och tank utrustning/ dps och healer utrustning och därmed skiter i main specc? Tycker det blivit så tråkigt med loot det senaste så jäkla svårt att få tank/healer utrustning eftersom alla needar på det>.<

Gurky
0

#22 Känns som om den mentala åldern är på dagisnivå. Väldigt frustrerande.

Paltn
0

Kör på Quelthalas horde och där eh det inte så stort fel på åldern på själva servern, men i lfg och lfr när man är med andra servrar så äre lite väl barnsligt.

Hjälper också att man eh med i ett gille med skarp hållning på ålder och mognad.

// Paltfan

[Jounapä]
0

Jag kär på outland Glad

[Jounapä]
0

Kör*

RosaKiwi
0

Shattred hand (Horde)

Neptulon (ally)

pm:a mig så får du min mailadress om du känner för att spela tsm =)

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

Skurtrasan
1

moongalde :)

Livet i varje Andetag

alfred.
0

eonar allance

Mionas
0

Shadowsong, både ally och horde

JodineFritzl
0

Har mina Alliance och 85or på Eonar, och Horde på Silvermoon

onelund
0

Darkspear horde

har några flera chars  fritt utspridda

http://onelund.com

Morningstar
0

Kör på AD Alliance.

Arinya
0

Darksorrow, alliance.

Ribessa
0

Ragnaros (Alliance) <- Där jag kör mest

Grim Batol (Alliance, där jag har min 85 shadowpriest)

Stormscale (Alliance, vilket är helt idiotiskt… men lirar inte där mer) :)

Någon som har tips på en riktigt bra PVPserver att köra ally på?  dock vill att det ska vara mer fördelat, inte BARA allys eller BARA hordes :)

jonteee_l
0

Kul Tiras (Horde) där kör jag mest och alla mina 85:or är där.. dumt som fan av mig^^

Ragnaros (Horde) Levlar en shaman där :D

Ravencrest (Alliance) Min förra server där jag bara hade 2 85or

Kazzak (Horde) Ska nog börja där snart :)

Letar efter någon att spela med kan byta server när jag vill :D Ses i wow haha :P

ssofia
0

Jag har precis flytt från döda Dunemaul PvP -> Frostmane PvP :)

Roxie
0

Alliance på Sunstrider. Bland annat med min druid Sulfida :)

// Sofia

Shanea
0

Defias Brotherhood :) Kul att se någon annan som med hänger där Destroyed! Jag spelar faktiskt också med min kille, eller ja, började spela pga honom, nu är han lvl 60 och jag på lvl 40… :P

Lite surt det här med servrar, med tanke på hur många det finns känns det som en liten chans att man råkar vara på samma om man hittar en ny bekant som spelar, men ja, förstår ju nödvändigheten :)

Medarbetare på Fantasy. Försöker även underhålla på pipiga bloggen.

[waterlilly]
0

Tarren mill

[SnuggleFace]
0

Spelade på Al'Akir Alliance i lilla fina vanilla, sen i TBC och alla små andra expansions har jag hoppat runt och slutat spela lite hursom!

Överväger att börja spela igen, någon som kan tipsa om en PvP server med lagom mycket folk och kanske inte 99% hatiska elitewannabenoobhaxultra*-spelare? :D

*Elitewannabenoobhaxultra = Elaka troll, kort och gott. Folk man inte vill ha att göra med! ;D

battlecruiser12
0

Jag spelar Horde på Doomhammer.

Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸‍♂️

Ribessa
0

och jag kör nu mer på Neptulon. Har mina Alliancegubbar där, fast priesten är kvar på Grim Batol. Horde kör jag på Doomhammer. :)

BettaSplendens
0

Ingen saurfangare? Älskar servern men tyvärr byter många från den till andra servrar :/ Spelar med halbrodern lite på Frostmane men det känns så.. stort :p

Gurky
0

Har börjat spela på Defias Brotherhood som horde.