snälla hjälp mig
kan någon säga vad so är den bästa horde rasen som är den bästa till death knights?
PvE eller pvp fokus?
Skillnaden mellan raser är väldigt liten, det spelar knappt någon roll.
Generellt så har Orcs flest användbara racials tycker jag.
pve
Orc då
beror på.. dps eller tank?
dps = orc
tank = tauren
Tackar det blev orc
HORDE SUGER, you are going down :P
Jag vet men alla mina kompisar har slutat med WOW så jag börjar med horde nu:-D
#6 Fast det beror ju lite på vilken server man spelar på :P I alla fall på Dragonblight så har jag märkt att det finns fler 'douchebags' på alliance än på horde. Jag stöter betydligt oftare på alliance spelare som smiter fram och stjäl en herb eller annat som man slåss med en mob för att få. För en tid sedan var det även en som var så fräck så att h*n försökte göra en massa ninjapulls med några mobs och få dom att gå på mig, då jag var upptagen med att döda en rare som denna person tydligen också ville ha.
alliance forever
#8 så sant så, Executus är nu en väldigt horde tät server vilket är ett minus då min flickvän fick mig att skapa alliance där.
Annars är jag egentligen en hordespelare
FOR THE HORDE!
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#11 FOR THE DERP!*
Lok'tar ogar!! ;D
Tja nuförtiden är det väl inte mera någon skillnad vilken server man spelar på thanks to xrealms.
Är alltid roligt om man tar portal från sw -> blasted lands så har man typ 5 hordar på sig på en gång.
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
#14 nja, om du ska köra TB och WG så spelar det stor roll vilken server du spelar på.
Klart det är inte helt relevant utifrån att TS inte spelar pvp.