Vad spelar ni för karaktär?

Min main idag (och lär nog förbli trots altande) är Troll Shaman som jag började lira på när roguen blev 70 och sedan dess har jag knappt lirat på roguen, altat väldigt sällan för min shammy är min ögonsten.. jag är resto (var det innan wotlk så jag gick inte med vågen när alla blev det för resto shammys blev så bra) hela min shammy karriär har bestått av 1-46 Enhangement, 46-60- Elemental, 60 - 80 Resto.. välkämpat men så värt det :)
Pvpar fortfarande som healer, skit kul faktiskt.
Just nu raid healar jag mycket och jag har faktiskt ingen aning om hur mycket jag håller upp gruppen osv för jag har ingen heal/dmg meter.. och sen får jag aldrig veta om jag är MH, OH eller CH (craphealer som jag hittade på egen kategori för när vi var 3 healers i naxx igår).. anyway.. skulle vara kul om man blev tillräckligt bra för att soloheala i naxx för det har jag fått höra att det finns resto shammys som kan, dock kanske jag måste ha T8 setet (nu har jag bara t7 chesten och resten är hc suprerios och raid/hc epic drops)

5 epix på en run är riktigt bra, lvlar upp min hunter nu för gillets skull, vi har en hunter som inte alls är aktiv, så jag tänkte bidra lite med mina dps skills :P
72 för tillfället, lvlar as i speak
Ja vad spelar jag det är så grymt olika :)
Men min dvärg präst (lvl 80) är min main o kommer så förbli. Henne starta jag augusti 2005 då vi var ett gäng som starta om från en annan server. Från lvl 50 har jag gått Holy och lär så förbli. Har nu testad att gå shadow men jag dör fortare som de än holy 
På samma server har jag en 80 hunter och en 80 mage sen har jag drood lvl 74 en paladin 72. Sen har jag massa små alts på den serven
Just nu har jag gått tillbaka o börjat lvl min allra första char en Troll hunter och den har nu lyckats komma upp i lvl 77.

Spelar som night elf druid och är speccad healer, kommit upp till lvl 70 än så länge.

#11 det körde jag i ca 2 åre och det var spååå tråkigt under raider. jag somnade till och med på en raid som healer 

Har/har haft alldeles för mycket tid över :P Har en 80 tauren hunter, 80 tauren shaman, 72 tauren druid, 70 BE pala, 71 BE präst…
Har spelat huntern mest & hon är även min ögonsten, tyvärr är shamanen mer efterfrågad (healer) i raids. Dock har jag lagt raidandet på hyllan ett tag, går & väntar på att min förlossning ska starta vilken dag som helst. =)
#12 healer (iallafall shammy healer) är ju det roligaste ever :D

#14 det har jag aldrig prova så det kan jag varken säga buu eller bää om
Jag började på en nelf hunter (min andra egentligen) men sedan bytte jag till en human rogue och det är den jag spelar på mest nu. Combat-speccad med fullt T7 (10-manna) och lite annat smågodis från andra raids och heroic drops.
De andra charens är lvl 70 blood elf priest, lvl 64 nelf hunter, 58 drenai DK (så kul var de att spela
) samt lite andra smågubbar.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Min main är en lv 80 dwarf warrior, som är tankspeccad.
Sedan har jag en dwarf warrior till som jag tänkte göra till helt dps. Hon är lv 43 tror jag.. men jag har slutat spela henne nu när man kan ha dual spec istället.. så jag kan lika gärna köra dps helt på min lv 80 istället, och slippa levla upp min andre warrior.
Jag har en dwarf death knight som jag inte trivs med och som jag bara levlat några levlar, så hon är bara lv 58. Men jag gillar inte att spela dk.. inte än iaf.
Sedan har jag min nyaste karaktär som jag bara spelat i runt två veckor. En Night elf, druid. Hon är riktigt rolig att spela och är lv 30 nu när jag skriver. Dock levlar jag fortfarande snabbt upp med henne, eftersom hon är otroligt kul att sepla på.
Jag har lite lägre karaktärer också som jag inte plockat bort, men de är i regel ganska låga. Det är karaktärer jag inte riktigt trivts med att spela.

Jag är gnome mage :)

min main är orc rogue, lvl 79! mkt casual.
har en undead priest också lvl 70, får se om jag orkar köra upp den sen

#20 ja du är ju speciell du med dina namn =P
jag fördrar att spela på min yourangel lvl 80, resto druid :) hon e för underbar, men brukar ofta bli tvingad till att tanka ^^
sen så lirar jag ibland på min 80 rogue (hade för mkt fritid)
sen har jag då en massa low lvl på runt 45-73 ^^

Bloodelf warlock :) demon / destruct spec
Undead Warlock Destruction spec, emproved imp, lvl 80
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Jag har ett stycke Tauren Hunter BM. Det är faktist min första wowkaraktär som jag nu lvlat upp till 80 (äntligen)

Night elv druid på Aerie peak.. Blood elf hunter på doomhammer

#0 Vilken server kör du på? Tkr jag känner igen den där gnomen på nåt sätt…

#27 jag spelar på neptulon. du då?

#28 Jag spelar på blade's edge, det måste ha varit en annan gnome jag såg x) både håret och gearsen var rätt lika.

#29 ja det finns nog många lika ska du se =)
jag började spela i fredags på ett nytt konto (har haft ett lååångt uppehåll) har nu en draenei hunter på lvl 32 :)

#31 välkommen tillbaka
#32 tack ;)
22# måste nog uppdatera mig lite, spelar numera priest å inte druid :)
Jag raidar ToC 25man med min resto druid, kul och lite omväxlande från ulduar :)
Jag har en Gnom Mage vid namn Tulina. En liten sötnos som jag nog aldrig kommer att göra mig av med. Just nu e hon level 49 men vi arbetar oss uppåt. :)

raiders: full epic NE doomkin och FFB Gnome mage som jag kör toc25 och uld25 med, och sen en 80 dwarf priest som nog bara blir till BGs/arena. men just nu lirar jag mest bara min Human female warrior som jag lvlar atm 71 full prot huuur ball som helst men behöver ett riktigt snabbt 1h den jag har just nu är för långsam 2.4 speed:( letar 2.0 el, under men folk är så rädda för sunwell så skiter i det tills jag tar 80 och letar då tror jag;)
Jag spelar just nu mycket på min LvL 90 Rouge, blir en del pvp på den.
Annars försöker jag få upp mina andra (Mage,hunter,DK,Monk och Paladin) till 90 :P