Hate wensdays ...
Glad är jag att updates numera sker enbart på onsdagar men för tillfället håller jag på och lagar vial of the sand, eller rättare sagt samlar matsen.
Så tänkte jag igår att jag tar resten tidigt i morgon ist för att vara uppe så länge, men nej det gjorde jag juh inte alls det!
Förståss glömmer man bort att det är onsdag ;)
Regnar gör det också, vilket nog är skönt.
Hoppas ni andra har haft en bättre start på skoldagen, arbetsdagen eller vad ni nu har för dag ;)
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>
Älskar onsdagar. Reset, idag kom 5.3. Så nu kan man uppgradera gear, undra om min ilvl går upp lite. Samlat valor så är på 3 k cappen, 522 blir… Får se innan raiden ikväll. Billigt ska det vara att uppgradera, underbart! Sen är BoA gear uppgradering typ 60% billigare och massa annan skit. Kan det bli bättre? :)
Själv for jag och döda galleon fick en ny chest ;) Och i slutet av dagen så fick jag vial of the sands mounten, så onsdagar var inte så dåliga, bara det att det är trögt när man vaknar klockan 8 på morgonen, och går omkring och städar hela huset men till sist kommer ju sakerna man har att göra ta slut som det gjorde igår ;)
< you gotta hold on, no matter what they say.>
<If you fail to be strong, their gonna have it just their way.>